Daca nu sunteti multumit de produsele achizitionate de pe site-ul smartroom.ro, le puteti returna si noi va vom inapoia contravaloarea comenzii dumneavoastra.

Legislatia romana - OUG 34/2014 - prevede: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului (art.9 alin.1).

Astfel clientii SC SebCom SRL, persoane fizice, pot returna produsele in ambalajul original si in aceeasi conditie in care au fost receptionte, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor, fara penalitati si fara invocarea unui alt motiv.

Notificarea acestui lucru trebuie sa se faca pe e-mail, la adresa: vanzari@smartroom.ro sau prin posta la adresa: SC SebCom SRL, str. Ghe. Grigore Cantacuzino, nr.25C, Ploiesti, jud. Prahova, cod 100010. 

Conform OUG 34/2014 (art.13 alin.1), rambursarea sumelor se face in maxim 14 zile calendaristice de la data cand a fost primita informarea privind decizia de retragere, dar numai dupa ce se recupereaza produsul sau se primeste o dovada ca produsul a fost livrat catre vanzator (art.13 alin.4). 

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta.

Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile. 

In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original integru, insotite de etichetele initiale, certificatul de garantie in original, daca a fost emis de producator/ distribuitor si toate documentele cu care ti-au fost livrate. 

Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.

Daca optezi pentru rambursarea sumei platite pe produs la cumparare si produsul pe care l-ai returnat indeplineste conditiile de retur, iti vom returna banii in contul specificat de tine sau pe card, daca ai platit cu cardul. Banii vor fi vizibili in contul sau pe cardul tau in maxim 14 zile calendaristice.

Va rugam sa ne comunicati contul si toate informatiile necesare pentru efectuarea viramentului banilor.

Costul de returnarea a produselor va fi suportat de client, folosind orice serviciu de transport dorit. Mentionam faptul ca suma returnata include costurile de transport initial, suportate de client, cu conditia ca aceasta livrare sa se fi facut in conditiile standard (prin curier).